Restaurant Vannu

Veelgestelde vragen

Antwoorden op de meest gestelde vragen

A: Ja, de keuken Vannu serveert een geheel plantaardig groentemenu.

A: Bij Vannu doen we onze uiterste best om het menu aan te passen aan allergieën en dieetwensen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Neem voordat je een reservering plaatst contact op voor de mogelijkheden.

A: Nee, huisdieren zijn in het restaurant en op het terras niet toegestaan.

A: Wanneer het niet mogelijk is om online op uw gewenste datum te reserveren, kunt u zich aanmelden voor de wachtlijst door een mail te sturen naar info@restaurantvannu.nl. Vergeet niet uw telefoonnummer, het aantal personen, allergieën en/of dieetwensen te vermelden in uw bericht. Als er een tafel vrijkomt, nemen we direct (telefonisch) contact met u op. De meeste annuleringen vinden plaats in de 48 uur voor de reservering.

A: Restaurant Vannu serveert uitsluitend een vast menu en kinderen zijn welkom als ze deelnemen aan dit menu. We serveren geen kindermenu en beschikken niet over kindvriendelijke faciliteiten. Restaurant Vannu is geen geschikte omgeving voor de allerkleinsten, we willen de ervaring van onze gasten respecteren.

A: We kunnen voor ieder gewenst bedrag een cadeaubon verzorgen, feestelijk verpakt, helemaal in de stijl Vannu. U kunt uw cadeaubon fysiek ophalen en afrekenen bij het restaurant (bij voorkeur op afspraak). Bent u niet in de gelegenheid om langs te komen, dan kunnen we de cadeaubon verzenden. We accepteren uitsluitend cadeaubonnen uitgegeven door onszelf.

A: Restaurant Vannu is goed toegankelijk voor mindervaliden. Tafels zijn ruim opgezet waardoor u ook met de rolstoel prima kunt manoeuvreren. Helaas hebben we geen apart toilet dat is aangepast voor rolstoelgebruikers.

A: Het menu van Vannu wordt geleidelijk aangepast en verandert hierdoor 4 tot 6 keer per jaar. We volgen de (micro)seizoenen en het aanbod van onze (lokale) leveranciers. Hoewel het menu doorgaans stabiel is, blijven we flexibel om in te spelen op schommelingen in kwaliteit en beschikbaarheid van producten.

A: Ja dat kan, neem hiervoor contact op via info@restaurantvannu.nl. Om de ervaring van onze gasten te waarborgen is het op dit moment niet mogelijk te reserveren voor een gezelschap dat groter is dan 8 personen.

A: Neem contact op via info@restaurantvannu.nl. We doen onze uiterste best uw bericht binnen 24 uur te beantwoorden. Stuurt u uw bericht op zondag of maandag, dan kan het iets langer duren.

Telefonisch zijn we bereikbaar van woensdag t/m zondag tussen 11.00 en 17.00 uur. Tijdens onze openingsuren zijn we telefonisch beperkt bereikbaar omdat onze aandacht uitgaat naar de aanwezige gasten.

Een eigentijdse keuken op een plek met geschiedenis

Bereikbaarheid

Restaurant Vannu is goed bereikbaar vanaf de snelwegen A27 en de A58. Na het verlaten van de snelweg rijd je in nog geen vijf minuten de parkeerplaats van het restaurant op.

Overnachten in de buurt

Op een steenworp afstand van Restaurant Vannu is B&B De Bavelse Hoeve gevestigd. De sfeervolle woonboerderij beschikt over drie prachtige gastenkamers.

B&B Bavelse Hoeve – 1 minuut rijden

Daarnaast zijn er diverse, goede overnachtingsmogelijkheden in de omgeving. Wij raden de volgende aan:

B&B Rimpelaar N71 – 3 minuten rijden.

B&B Huize Druivelaar – 14 minuten rijden.